 |
|
Vedenie hodnotiaceho rozhovoru |
|
Ciele tréningu: |
Porozumieť významu hodnotenia zamstnancov v systéme práce s ľuďmi, identifikovanie postojov ľudí k pripravovanému hodnoteniu, poznanie variantných cieľov, stratégií a taktických nástrojov pri vedení hodnotiacich rozhovorov. |
|
Cieľová skupina: |
Všetky úrovne manažmentu. |
|
Rozsah: |
2 dni |
|
Obsah: |
Hodnotenie zamestnancov, význam, prínosy. |
|
Príprava na rozhovor, skúmanie rôznych stratégií hodnotiaceho rozhovoru a ich dôsledkov na vzájomný vzťah a výkonnosť. |
|
Priebeh rozhovoru, očakávanie vzájomných predstáv a cieľov, odsúhlasenie jasných cieľov a kritérií pracovného výkonu, podpora osobného a profesného rozvoja, iniciatíva, samostatnosť a zodpovednosť, budovanie vzájomnej dôvery a spolupatričnosti. |
|
Ukončenie rozhovoru, závery. |
|
| |  |  |
|
|
|