 |
|
Podnikanie v malých a stredných podnikoch |
|
Ciele tréningu: |
Zvládnuť základné právne a ekonomické aspekty založenia firmy, naučiť sa využívať marketingové nástroje pri riadení firmy, osvojiť si štýly a metódy riadenia ľudí, zvládnuť účtovné a finančné pojmy a prácu s nimi. |
|
Cieľová skupina: |
Začínajúci podnikatelia, nezamestnaní absolventi stredných, príp. vysokých škôl. |
|
Rozsah: |
6 mesačné štúdium, 75 hodín priamej výučby |
|
Obsah: |
Stratégia riadenia firmy, podnikateľský plán. |
|
Právne aspekty podnikania. |
|
Dane. |
|
Marketing. |
|
Personálna práca. |
|
Metodika práce. |
|
Účtovníctvo. |
|
Financie. |
|
| |  |  |
|
|
|